Ми пропонуємо Вам можливість повернути товари, якщо покупка не виправдала Ваших очікувань.

За законом України спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача» протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар, що вам не сподобався. 

Повернути товари в наш інтернет-магазин можна, дотримуючись визначеного порядку:

  • заповніть форму повернення, яка надійшла вам разом із замовленням;
  • упакуйте товари, які повертаєте. Ви можете використати упаковку, в якій отримали замовлення або будь-яку іншу герметичну упаковку;
  • вкладіть заповнену форму повернення товарів до посилки-повернення.
  • Далі необхідно відправити товар разом із заповненим бланком повернення.

Заповнена форма повернення потрібна для працівників складу для того, щоб правильно та своєчасно зареєструвати Ваше повернення.
  
Ви завжди можете нам зателефонувати +38 097 7 223 223 для вирішення будь яких питань. 

КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР І ДОСТАВКУ

Якщо Ви відмовилися від товару на точці видачі «Нової пошти», Ви не сплачуєте жодної копійки за товар та за доставку (при доставці «Післяплата»).

Після відправки Ви самостійно відстежуєте посилку до моменту її отримання. Як тільки Ваше повернення буде зареєстроване на складі (термін реєстрації становить від 5 до 8 робочих днів з моменту отримання посилки у відділенні), Вам надійде повідомлення на Ваш телефон з приводу реєстрації Вашого повернення.

Після отримання повідомлення протягом 14 робочих днів Вам буде надісланий грошовий переказ на той номер рахунку, який Ви вказали в форми повернення, у разі оплати при отриманні, або на ту карту, з якої була здійснена оплата онлайн.

ОБМІН ТОВАРУ

В якості компенсації, за законом України, ми надаємо Вам право обрати такий самий товар з іншої партії, або вибрати інший товар на ту саму суму грошей. 

Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони сплачуємо ми. Якщо Ви обмінюєте якісний товар, за доставку платите Ви.

ЯК СПРОСТИТИ ПРОЦЕДУРУ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ?

Перед тим, як забрати товар із «Нової Пошти», відкрийте упаковку та обов'язково ознайомтеся з товаром, по можливості приміряйте його прямо у відділенні. Переконайтеся, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити часові витрати на повернення у разі браку або якщо товар Вам не сподобався. 

Ви завжди можете нам зателефонувати +38 097 7 223 223 та ми вирішимо всі питання.